بررسی میزان استفاده از استراتژی تبلیغات در مقایسه با سایر استراتژی های بازاریابی در برندهای آدیداس، ریباک و لوتو در ایران
Investigate the use of advertising strategies compared with other marketings strategies brands Adidas,Reebok and lotto in Iran
نویسندگان :
راضیه ایرانمنش ( دانشگاه شهید باهنر کرمان ) , الهه صابری ( دانشگاه شهید باهنر کرمان ) , میلاد شجاعی ( دانشگاه شهید باهنر کرمان )
کليدواژه ها
استراتژی تبلیغات، بازاریابی، آدیداس، ریباک، لوتوکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1395 , بررسی میزان استفاده از استراتژی تبلیغات در مقایسه با سایر استراتژی های بازاریابی در برندهای آدیداس، ریباک و لوتو در ایران , کاربرد علوم ورزشی در سلامت
دیگر مقالات این رویداد
تماس با ما
شیراز،بلوار جمهوری اسلامی، دانشگاه شیراز
تلفن:36134000 (مرکز تلفن) - 36286418 (روابط عمومی)
کد پستی : ۸۴۳۳۴ - ۷۱۹۴۶
آدرس ایمیل : webadmin@shirazu.ac.ir
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شیراز میباشد. (همایش نگار نسخه 10.1.1)