بررسی رابطه حمایت مدیریت و رضایت مشتریان استخرهای استان گلستان
Investigate the relationship between management support and customer satisfaction: pools of Golestan Province
نویسندگان :
فاطمه شکی ( دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول ) , زینب جعفری کلاش ( کارشناس ارشد مدیریت بازاریابی در ورزش - اموزگار تر )
کليدواژه ها
حمایت مدیریت، رضایت مشتریانکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1395 , بررسی رابطه حمایت مدیریت و رضایت مشتریان استخرهای استان گلستان , کاربرد علوم ورزشی در سلامت
دیگر مقالات این رویداد
تماس با ما
شیراز،بلوار جمهوری اسلامی، دانشگاه شیراز
تلفن:36134000 (مرکز تلفن) - 36286418 (روابط عمومی)
کد پستی : ۸۴۳۳۴ - ۷۱۹۴۶
آدرس ایمیل : webadmin@shirazu.ac.ir
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شیراز میباشد. (همایش نگار نسخه 10.1.1)