اثرتواتر بازخورد به کوشش های موفق و ناموفق بر یادگیری مهارت سرویس کوتاه بدمینتون در کودکان با اختلالات یادگیری
Effect of Frequency of Feedback on Successful and Usuccessful Efforts on Learning of Badminton Short Service in Learning Disorders Children.
نویسندگان :
سونیا صابر ( دانشگاه کردستان ) , حسن محمدزاده ( دانشگاه ارومیه )
کليدواژه ها
تواتر بازخورد , کوشش های موفق و ناموفق , کودکان دارای اختلالات یادگیریکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1395 , اثرتواتر بازخورد به کوشش های موفق و ناموفق بر یادگیری مهارت سرویس کوتاه بدمینتون در کودکان با اختلالات یادگیری , کاربرد علوم ورزشی در سلامت
دیگر مقالات این رویداد
تماس با ما
شیراز،بلوار جمهوری اسلامی، دانشگاه شیراز
تلفن:36134000 (مرکز تلفن) - 36286418 (روابط عمومی)
کد پستی : ۸۴۳۳۴ - ۷۱۹۴۶
آدرس ایمیل : webadmin@shirazu.ac.ir
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شیراز میباشد. (همایش نگار نسخه 10.1.1)