اثر هوش تجاری و نوآوری بر موفقیت برند و عملکرد مالی باشگاههای خصوصی تفریحی _ ورزشی شهر رشت
The effect of business intelligence and innovation on brand success and financial performance private Pleasure- sports clubs in Rasht
نویسندگان :
حسین براخاص قرمیش ( دانشگاه گیلان ) , شهرام شفیعی ( دانشگاه گیلان ) , حسین زارعیان ( پژوهشگاه تربیت بدنی )
کليدواژه ها
هوش تجاری ، نوآوری، عملکرد مالی، موفقیت برندکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1395 , اثر هوش تجاری و نوآوری بر موفقیت برند و عملکرد مالی باشگاههای خصوصی تفریحی _ ورزشی شهر رشت , کاربرد علوم ورزشی در سلامت
دیگر مقالات این رویداد
تماس با ما
شیراز،بلوار جمهوری اسلامی، دانشگاه شیراز
تلفن:36134000 (مرکز تلفن) - 36286418 (روابط عمومی)
کد پستی : ۸۴۳۳۴ - ۷۱۹۴۶
آدرس ایمیل : webadmin@shirazu.ac.ir
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شیراز میباشد. (همایش نگار نسخه 10.1.1)