تأثیر تمرینات روانی- حرکتی بر توجه پیوسته و تکانشگری کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
Impact of Psycho- Motor Training on Continuous Attention and Impulsivity in children"s With ADHD
نویسندگان :
زهره رحیمی ( دانشگاه شیراز ) , فاطمه پسند ( دانشگاه شیراز )
کليدواژه ها
تمرینات روانی- حرکتی، توجه پیوسته، تکانشگری، اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی، کودکانکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1395 , تأثیر تمرینات روانی- حرکتی بر توجه پیوسته و تکانشگری کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی , کاربرد علوم ورزشی در سلامت
دیگر مقالات این رویداد
تماس با ما
شیراز،بلوار جمهوری اسلامی، دانشگاه شیراز
تلفن:36134000 (مرکز تلفن) - 36286418 (روابط عمومی)
کد پستی : ۸۴۳۳۴ - ۷۱۹۴۶
آدرس ایمیل : webadmin@shirazu.ac.ir
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شیراز میباشد. (همایش نگار نسخه 10.1.1)