نقش شاخص های بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری ورزشی استان فارس
The investigation of marketing indicators role in the development of sport tourism industry in Fars province
نویسندگان :
اصغر نجفی ( دانشگاه ازاد اسلامی ) , مهرداد محرم زاده ( دانشیارگروه مدیریت ورزشی، دانشکده تربیت بدنی و علو ) , فاطمه ایلون کشکولی ( دانشجوی دکتری،گروه مدیریت ورزشی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه ارومیه )
کليدواژه ها
صنعت گردشگري ورزشی، سياست گذاري كلان، ساختارهاي زيربنايي، توزیع جاذبه هاکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1395 , نقش شاخص های بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری ورزشی استان فارس , کاربرد علوم ورزشی در سلامت
دیگر مقالات این رویداد
تماس با ما
شیراز،بلوار جمهوری اسلامی، دانشگاه شیراز
تلفن:36134000 (مرکز تلفن) - 36286418 (روابط عمومی)
کد پستی : ۸۴۳۳۴ - ۷۱۹۴۶
آدرس ایمیل : webadmin@shirazu.ac.ir
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شیراز میباشد. (همایش نگار نسخه 10.1.1)