اولویت بندی عوامل تعیین کننده ی ارزش ویژه برند کفش ورزشی براساس مدل اکر
Prioritize determinants of brand equity Shoes based on Acker
نویسندگان :
عبدالرضا پویان مهر ( دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم )
کليدواژه ها
ارزش ویژه برند کفش ورزشی، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، تداعی برند.کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1395 , اولویت بندی عوامل تعیین کننده ی ارزش ویژه برند کفش ورزشی براساس مدل اکر , کاربرد علوم ورزشی در سلامت
دیگر مقالات این رویداد
تماس با ما
شیراز،بلوار جمهوری اسلامی، دانشگاه شیراز
تلفن:36134000 (مرکز تلفن) - 36286418 (روابط عمومی)
کد پستی : ۸۴۳۳۴ - ۷۱۹۴۶
آدرس ایمیل : webadmin@shirazu.ac.ir
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شیراز میباشد. (همایش نگار نسخه 10.1.1)