بررسی ارتباط بازاریابی درونی با عملکرد کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان با نقش میانجی گری بازارگرایی
relationship marketing departments of youth and sports whit the performancece of golestan province
نویسندگان :
ابوالفضل تجری ( کارشناس ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه ازاد اسلامی واحد علی اباد کتول ) , رضا ابراهیمی ( دانشگاه ازاد اسلامی،واحد علی اباد کتول،گروه تربیت ) , راضیه فلاح بسظامی ( دانشجوی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه ازاد ا سل )
کليدواژه ها
بازاریابی درونی، بازارگرایی، عملکرد کارکنانکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1395 , بررسی ارتباط بازاریابی درونی با عملکرد کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان با نقش میانجی گری بازارگرایی , کاربرد علوم ورزشی در سلامت
دیگر مقالات این رویداد
تماس با ما
شیراز،بلوار جمهوری اسلامی، دانشگاه شیراز
تلفن:36134000 (مرکز تلفن) - 36286418 (روابط عمومی)
کد پستی : ۸۴۳۳۴ - ۷۱۹۴۶
آدرس ایمیل : webadmin@shirazu.ac.ir
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شیراز میباشد. (همایش نگار نسخه 10.1.1)