تعیین ارتباط توانمندسازی کارکنان مرتبط با مشتری با رضایت مشتریان از دیدگاه کارکنان در استخر های تحت نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
the relationship between custoer satisfaction and empoloyee empowement associated with client personnel perspective in pools of youth and esports under the supervision of golestan province
نویسندگان :
رضا ابراهیمی ( 1 دانشگاه ازاد اسلامی،واحد علی اباد کتول،گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی،علی اباد کتول،ایران ) , ابوالفضل تجری ( 2 ;کارشناس ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه ازاد اسلامی و ) , راضیه فلاح بسظامی ( دانشجوی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه ازاد ا سل )
کليدواژه ها
توانمند سازی، رضایت مشتریان، کارکنانکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1395 , تعیین ارتباط توانمندسازی کارکنان مرتبط با مشتری با رضایت مشتریان از دیدگاه کارکنان در استخر های تحت نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان , کاربرد علوم ورزشی در سلامت
دیگر مقالات این رویداد
تماس با ما
شیراز،بلوار جمهوری اسلامی، دانشگاه شیراز
تلفن:36134000 (مرکز تلفن) - 36286418 (روابط عمومی)
کد پستی : ۸۴۳۳۴ - ۷۱۹۴۶
آدرس ایمیل : webadmin@shirazu.ac.ir
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شیراز میباشد. (همایش نگار نسخه 10.1.1)