روانشناسی صلح، نقش آموزههای دینی کتب درسی در نهادینهسازی صلح در بین دانشآموزان مقطع ابتدایی
The role of religious instructions of textbooks in establishing peace among the students of elementary school
نویسندگان :
زهرا صفی زاده ( پژوهشگر ) , رسول صفی زاده ( دانشگاه شیراز )
کليدواژه ها
peace, institutionalization, religious teachings, elementary schoolکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1396 , روانشناسی صلح، نقش آموزههای دینی کتب درسی در نهادینهسازی صلح در بین دانشآموزان مقطع ابتدایی , کنفرانس بین المللی نقش ادیان در اخلاق صلح ، گذشت و دوستی
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
تماس با ما
شیراز،بلوار جمهوری اسلامی، دانشگاه شیراز
تلفن:36134000 (مرکز تلفن) - 36286418 (روابط عمومی)
کد پستی : ۸۴۳۳۴ - ۷۱۹۴۶
آدرس ایمیل : webadmin@shirazu.ac.ir
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شیراز میباشد. (همایش نگار نسخه 10.1.1)