بررسی نقش نگرش به تبلیغ و لذت مصرف کننده در مشتریان بدنسازی بانوان استان گلستان
faculty the role attitude towards advertising and consumer"s pleasure in the Golestan province women"s gyms" customers
نویسندگان :
زینب جعفری کلاش ( آموزگار تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول ) , فاطمه شکی ( دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول ) , زهرا فاضلی ( آموزگار پایه آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول )
کليدواژه ها
نگرش به تبلیغ، لذت مصرف کنندهکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1395 , بررسی نقش نگرش به تبلیغ و لذت مصرف کننده در مشتریان بدنسازی بانوان استان گلستان , کاربرد علوم ورزشی در سلامت
دیگر مقالات این رویداد
تماس با ما
شیراز،بلوار جمهوری اسلامی، دانشگاه شیراز
تلفن:36134000 (مرکز تلفن) - 36286418 (روابط عمومی)
کد پستی : ۸۴۳۳۴ - ۷۱۹۴۶
آدرس ایمیل : webadmin@shirazu.ac.ir
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شیراز میباشد. (همایش نگار نسخه 10.1.1)