نقش میانجی گری تعهد سازمانی در ارتباط بین بازاریابی درونی و رفتار شهروندی سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس.
The mediating role of organizational commitment on the relationship between internal marketing and organizational citizenship behavior in the General Directorate of Youth and Sport of Fars province.
نویسندگان :
صدری سیاوش پور ( دانشگاه آزاد یاسوج ) , ولی نوذری ( استادیار دانشگاه ازاد ارسنجان ) , حسن ادریسی ( دانشگاه آزاد یاسوج )
کليدواژه ها
واژگان کلیدی: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، رفتار شهروندی، اداره کل ورزش و جوانان فارس.کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1395 , نقش میانجی گری تعهد سازمانی در ارتباط بین بازاریابی درونی و رفتار شهروندی سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس. , کاربرد علوم ورزشی در سلامت
دیگر مقالات این رویداد
تماس با ما
شیراز،بلوار جمهوری اسلامی، دانشگاه شیراز
تلفن:36134000 (مرکز تلفن) - 36286418 (روابط عمومی)
کد پستی : ۸۴۳۳۴ - ۷۱۹۴۶
آدرس ایمیل : webadmin@shirazu.ac.ir
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شیراز میباشد. (همایش نگار نسخه 10.1.1)